Friday, March 9, 2012

Interview Lagi

Actually malam ni (mlm td la), I'm attending an interview utk pemilihan Exco Fakulti Pengurusan Perniagaan dan Perkaunan (FPPP or formally known as F3P) Universiti Sultan Zainal Abidin. tak jangka pon aku akan join interview ni.. sebabnya kawan2 yg nak aku join, Azzy ngan Dayah (bintang aku kononnya) la yg paksa aku..haha... bukanla paksa ke ape, tapi dorang la yg bersungguh sungguh ajak aku bagi nama utk bendalah ni...  aku pon tak kesah sangat, so juz bagi jela nama... because aku da involve in SUKSIS, so kalau taknak masuk ni pon takpe.. tapi as an experience to me la org cakap...kalau blh jadi salah seorang Exco F3P pon tak salah rasenye... boleh la mencari pengalaman untuk hari mase depan... aku dah taw dah, mesti ade interview paling tak pon... hehe..

As my expectation, mmg la ade interview, mlm td la..kul 8.30 mlm kat Foyer asrama baru tingkat 2... yg best nya, ramai yg bagi nama then tarik diri awal2, tak pegi interview tu, banyak la alasannya, nervous nak kene ditemuduga... and yg paling best jgk, Dayah ngan Azzy pon bising2 jugak tknak pegi..haha....dorang yg beriya ajak aku join bagai, last2 dorang jgk yg malas nk pegi.. aku pon rase mls jgk, tp da bg nama, tak elok la nk tarik diri gitu jer.. risau jgk dgn azzy ni, macam goyah jer... probability utk die tknak pegi lg tinggi drpd probability utk die nak pegi.. hehe..Dayah plak dah kalut2 text aku.. mcm taknak pegi la ape la...haha.. lawak la dorang ni..sweet pon ade jgk...

Punye la lame kitorg tggu dlm bilik menunggu tu sblm name dipanggil utk ditemuduga... yg bestnye , Azzy is the first person in BAC (bachelor of accounting) sem kitorang yang dipanggil dulu...haha.. seriously aku nmpak muka die cuak giler... tangan die pon sejuk kot..

Yang pling best nye lagi, mase menunggu tu la aku bnyk borak2 ngan budak klas aku and others class... borak2 sakan smpai lupe yg sbnarnye kejap lg kene masuk interview. hehe... Actually ak ade perjumpaan SUKSIS, sbb da lame sgt, kul 11 something baru hbes interview, geng2 SUKSIS pon dah balik... adoi.. sian diorang.. papepon I will come later for the next meeting ya...sorry =(

p/s : aku tak berharap sgt pon dpt jawatan dlm EXCO F3P nih, coz aku taw, mmg tak layak pon... interview la selalu yg buat aku kecewa, smpai da tkde hati da nk merasa nervous utk interview..poyos...haha






No comments:

Post a Comment