Friday, May 31, 2013

FootSal...

Assalamualaikum... Salam Sejahtera :)

Pagi tadi ada Futsal Tournament anjuran Suksis UniSZA. I pon terlibat lah jugak.. As a player of BOYOT FC.. team Gabungan dengan Budak-budak LAw and saya sorang jelah Budak Akaun.. Kenapa nama team kami BOYOT?? hehe.. mestilah sebab kami semua boyot.. haha.. just kidding.. takde pape maksud actually, saje je suke-suke nak letak nama tuh.. rase comel je.. yeay!! Boyot comel..Kami comel.. hehehe.. ceit, perasan betol.. blah la.. :P

Disebabkan semalam tido lambat, so pagi tadi pon terbangun lambat jugak.. Sh*t!! camane boleh lambat bangun entah, rasenye dah ade yang kejot, tapi mate yang tak terbukak.. Dah taw lambat, bangun jer terus sarung jersi Oren (warna tema team BOYOT, tapi sempat lah cuci muka ngan gosok gigi k).. Unfortunately, terlepas satu game :( ok fine, kecewa..

muke baru bangun.. mata pon bengkak agi cam panda :)

Sampai-sampai jer dorang bising sebab aku lambat.. hee.. tp cam biase aku senyum jelah,cool, peace!! But seriously, macam dah jatuh cinta ngan futsal plak.. best rupenye main futsal nih, patot la ade orang kemaruk main futsal.. Kalau main sampai takleh nak stop :0 Same with Shahidan Fikri, die pon Kaki Futsal, pantang sikit lame tak main futsal, mulelah buat gian die.. Buktinye, sakit pon main jugak :P  Degil budak sorang tuh.. ( jangan marah edan :0 )

sambil-sambil tunggu turn team kitorang lawan, kami tengok yang lain-lain main dulu.. ceit, budak laki main futsal memang awesome la wa cakap lu!! teruja i tengok.. Skill dorang memang first class.. kalau budak perempuan, kami lebih banyak jerit-jerit rather than sepak-sepak.. jatuh takyah cakap lah, kalau budak laki 1 out of 10 yang jatuh, kami yang perempuan nih, asal nak sampai kat tiang gol je confirm sembah bumi.. 9 out of 10 kot.. terok terok :) hancur main futsal.. haha..

aku cakap ni berdasarkan pengalaman bermain pagi tadi k.. tengah-tengah nak rebut bola ngan pihak lawan (team NERD bukan SKEMA), aku sepak bola and then terjatuh sembah lantai :( sakit die mak aihhh, Tuhan je taw. Mase jatuh tu, aku dengar Tahir yang jerit 'wah, terbaek ecah jatuh'..  then die gelakgelak. Badri plak cakap, 'weyh nak tido balik bilik ah'.. kuang asam punye referee.. Mase tu aku tak pikir ape dah, dengar buat macam tak dengar jer.. yang penting nak kejar bola pulak nih.. First first okey lagi la, rase stabil agi.. then mase tengah tengah main tu, rase pening kepala yang teramat, mungkin sebab jatuh tu.. Tapi still jugak main sampai habes mase :)  semangat itu penting!!

Yang sadisnye aku dapat taw, ade orang sempat snap gambar aku jatuh tertongg*ng tuh.. huhu.. terok betol, patot la Tahir gelak kat aku.. memang buruk cara aku baring time tuh..haha.. tak sampai hati nak tengok :) nak tunjuk kat orang ape tah lagi..
We are BOYOT FC :) we choose orange :0

team biru memang hebat :)


bola aku!! bola aku!!

main tolak tolak pon ade ea?? haha

main atas angin tuh beb!! 

goal keeper kami  yg comey:)

perlawanan sengit antara skuad senior dan junior :)

As a conclusion ( ayat karangan BI mase sekolah dulu-dulu..hukhuk), Penat larr.. Dahla tak pandai main.. Kene pulak jadi Defender :)... banyak kali jugak bola yang Huda sepak kene kaki aku pulak tu.. dahla kuat.. macam nak patah kaki rase :P

By the way, a lot of enjoy dapat main futsal, hilang stress nak final.. :0  ngan mood stadi sekali hilang.. haha.. Burn dah hari ni sehari.. Takpe, demimu Suksis, aku sanggup!! (cehh, poyos) ..

cepat jer air habes :) sampai tak cukop ...
At last, semua busuk :P 
taw dah team sape yang giler giler nih.. opkos la Badri .. 

suksis yg sporting :)




So that's all from me :)
FootSal is the best game actually :0
Tak kenal maka tak cinta , right?

Happy study week and do the best for the Final Exam :)
Wish best of luck for you and me :D


2 comments:

  1. Hahaha! Nasib baik ada muka aku. Btw, good luck for final, Gogos!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ayat!!! wajib la ade muke ko yg comey lotey tuhh.. hihi

      Delete