Monday, April 2, 2012

Your My Heartbreaker...

Ya Allah,,, sakit nye hati..pedih sgt2... knape mesti ade org yg berhati batu and keras cam die????
Takde perasaan punye org....
Orang tgh marah and geram ngan die, boleh lg die buat macam taktaw... macam takde pape jer...
Adooiiii... geram giler org cmni.. buat org sakit hati jer... orang dah call berjuta2 kali dah la tak angkat, msj dahla tak reply... at least say la something bile dah taw org carik... benci!!!!
Aku dah bnyk kali nangis sbb perangai ko nih... 
Betol la ko cakap, ko akan selalu sakitkan hati aku....
Tahniah, ko dah berjaya buktikan... aku mmg sakit hati ngan ko...
What I need is a prove, not just a promise...
Thanks sebab pernah cheer up my days...
Malam ni last aku msj ko,, klu ko tak msj, means ak pon takkan msj ko lg dah... call ape tah lg...
asyik aku jer yg contact ko dulu..penat dah!!!
Aku nak tgk ape yg berlaku next...
ko jgn sampai aku benci kau...
aku taknak dah benci2 orang nih...
sbb bile aku dah benci, sampai bile2 pon aku akan benci...
takkan pernah berkurang, malah semakin bertambah...
sperti mana bertambahnya kasih sayang aku kpd kau sblm nih....
see you soon... klu panjang umor...
your my heartbreaker...

Ya Allah, keraskanlah hati aku... jangan sesekali lembutkan hati aku untuk contact die...
die pon okey jer hidop tanpa aku.. so aku pon mesti jugak blh hidop tanpa die...
sebelum ni pon aku hidop bahagia jugak tanpa die..malah lebih bahagia lg...
tp aku takot... aku takot aku tak boleh.. aku takot hati aku lembut lg...
and melayan ko as usual.. n then u broke my heart again and again and again...





No comments:

Post a Comment