Wednesday, May 9, 2012

A Minute of Happiness

tak sangka pulak terjumpe die kat pasar malam... patot la perasaan nak pergi pasar malam tu kuat sgt... terima kasih la kpd yg bnyk pesan (order/tempah) kat saya, sbb pesanan anda sy dpt berlama lama kat pasar malam... kalau tak, confirm tak dapat jumpe die...  hehe,, bukan senang dapat jumpe die.. rahmat la tu.. selama ni kalau pegi pasar malam mane ade terserempak ngan die.. mimpi indah la malam ni, bak kata azzy.. hopefully la cmtu azzy.. doa jela banyak banyak...

p/s : suza cakap saya gedik sbb tegur die dulu (kate suza, biar ah die tegur dulu)....biar ah suza!! saya kan memang peramah,, sape2 pon saya tegur.. klu saya tak tegur die, memang die tak tegur saya la kott...sampai bile saya nak tunggu die tegur saya dulu??? (die kan pemalu)..  hah, melepas la suza..pastu suza jugak takmo dengar ecah bising kan??hehe...  ok, nite alls.. sweet dream..

hope he doesn't know my feeling towards him... and i don't know why I'm being in this way...

No comments:

Post a Comment